مراحل راه اندازی نرم افزار CRM فرادیس

نکته مهم قبل از فروش نرم افزار CRM به مشتری این است که سطح توقعات و انتظارات مشتری با امکانات نرم افزار CRM را بسنجیم و از برآورده شدن این نیازها توسط نرم افزار CRM فرادیس مطمین باشیم. در صورتی نرم افزار نتواند اهداف مشتریان را برآورده کند پیاده سازی CRM شکست می خورد. مشتری شاکی می شود و ما نه تنها یک مشتری بلکه مشتریانی که توسط این مشتری به ما معرفی می شد را نیز از دست خواهیم داد.

۱- برگزاری جلسه مشاوره تخصصی با مشتری

این جلسه که با مالکان، مدیران فنی یا کارشناسان فروش خریدار با هدف آشنایی بیشتر با روندهای کاری مشتری برگزار می شود. توضیحات مشتری درباره فرآیندهای ارتباط با مشتری، تولید، فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش با دقت شنیده می شود و فرمها و کارهای دستی بازبینی می شود.

2- بررسی امکانات سخت افزاری و بستر شبکه

امکانات سیستمی که نیاز است برای نصب نرم افزار CRM، بستگی به تعداد کاربرانی دارد که همزمان از نرم افزار استفاده می کنند. و نیز بستر مورد نیاز شبکه بستگی به این دارد که آیا خریدار نیاز دارد که از بیرون به نرم افزار CRM دسترسی داشته باشد یا خیر. و سطح امنیت مورد نیاز برای نگهداری از اطلاعات.

3- نصب نرم افزار CRM

نرم افزار CRM توسط پرسنل پشتیبانی فرادیس برای یک دوره 30 روزه آزمایشی بر روی کامپیوترهای خریدار نصب می گردد.

4- آموزش و استقرار نرم افزار CRM

استقرار نرم افزار شامل موارد زیر می باشد که تیم فرادیس آنرا برای شما انجام خواهد داد و در ضمن انجام آن، آموزش اینکار نیز به خریدار داده می شود
- تعریف چارت سازمانی خریدار در نرم افزار
- تعریف کاربران نرم افزار
- تنظیم سطوح دسترسی کاربران
- تعریف گردش کارها در نرم افزار
- ایمپورت اطلاعات مشتریان خریدار از اکسل یا دیتابیس های دیگر
- آموزش کاربری نرم افزار به خریدار

5- بررسی مجدد نیازهای خریدار

طی دوره آزمایشی، که خریدار با نرم افزار کار می کند، نیازهای واقعی خریدار مشخص می گردد. که در این مرحله پرسنل پشتیبانی فرادیس با راهنماییهایی که به خریدار می کنند نیاز وی را مرتفع می کنند و یا در صورت نیاز به برنامه نویسی و تغییرات فنی در نرم افزار آنرا به تیم فنی ارجاع می دهند تا بررسی شود و نتیجه به خریدار اعلام گردد.

6- عقد قرارداد و نهایی شدن فروش

پس از اینکه ما متوجه شدیم که می توانیم نیاز های شما را برآورده سازیم، اقدام به بستن قرارداد با شما می کنیم. و در این مرحله کار ما و شما شروع خواهد شد. و دوره ششماهه رایگان پشتیبانی نرم افزار آغاز می شود.

w

دوره های آموزشی

هر ماه یک کارگاه آموزش مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس مدل گارتنر

w

هدف اصلی شرکت

هدف اصلی شرکت ارائه راهکارهای نرم افزاری و غیر نرم افزاری به شرکتها جهت ارتقاء فرهنگ مشتری مداری

w

چشم انداز فرادیس

سازمانهای ایرانی چابک و سرآمد در ارائه محصولات و خدمات مشتری مدار

کارگاه های آموزشی

تعداد مشتریان

سالهای تجربه