نرم افزار فروش فرادیس یک نرم افزار یکپارچه برای مدیریت بهتر فروشگاه شماست.

نرم افزار فروش فرادیس با نرم افزار CRM فرادیس ،نرم افزار بازاریابی فرادیس، نرم افزار حسابداری و نرم افزار انبار  یکپارچه می باشد و شما می توانید بر اساس نیاز و رشد کسب و کار خود در آینده تمام فرایندهای شرکت خود را یکپارجه کنید.سرعت و دقت عملیاتهای فروش، دریافت و پرداخت، ارتباط با مشتری  و … در فروشگاه خود افزایش دهید.

نرم افزار فروش فروشگاهي فرادیس

نرم افزار فروش فروشگاهي فرادیس

استفاده از نرم افزار فروش فرادیس باعث چابک سازی فرآیند فروش ،بازاریابی و ارتباط با مشتری می شود.تولید نرم افزار های کسب و کارها با هدف چابک سازی فرایندهای سازمانی چشم انداز شرکت بهبد فرادیس می باشد.

نرم افزار فروش فروشگاهی فرادیس به همراه نرم افزار CRM فرادیس در سال ۱۳۸۸ تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند توسعه نرم افزار همچنان ادامه دارد.

نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
نرم افزار فروش فروشگاهی فرادیس (نرم افزار CRM فرادیس و سایر نرم افزارهای شرکت بهبد فرادیس) تحت وب می باشد و شما می توانید به صورت نامحدود از طریق مرورگرهای وب ( فایرفاکس، کروم، اینترنت اکسپرور و … ) و بدون نیاز به نصب نرم افزار و قفل سخت افزاری و بدون محدودیت جغرافیایی به مدیریت بهتر فروشگاهای  خود بپردازید.

سی دی نرم افزار crm فرادیس

سی دی نرم افزار فروش فروشگاهی فرادیس

نرم افزار فروش فروشگاهی فرادیس با داشتن آموزش و راهنما حرفه ای نرم افزار همچنین سیستم تیکتینگ پشتیبانی راحت و حرفه ای را دراختیار مشتریان خود قرار می دهد.

نرم افزار فروش فروشگاه تجهیزات پزشکی
نرم افزار فروش فروشگاه کامپیوتر و شبکه
نرم افزار فروش فروشگاه موبایل
نرم افزار فروش فروشگاه لوازم خانگی
نرم افزار فروش فروشگاه آرایشی، بهداشتی
نرم افزار فروش فروشگاه تجهیزات دام و طیور