نرم افزار CRM | مدیریت ارتباط با مشتری | سی آر ام فرادیس

نرم افزار فروش فروشگاهی

نرم افزار فروش فرادیس یک نرم افزار یکپارچه برای مدیریت بهتر فروشگاه شماست.

نرم افزار فروش فرادیس با نرم افزار CRM فرادیس ،نرم افزار بازاریابی فرادیس، نرم افزار حسابداری و نرم افزار انبار  یکپارچه می باشد و شما می توانید بر اساس نیاز و رشد کسب و کار خود در آینده تمام فرایندهای شرکت خود را یکپارجه کنید.سرعت و دقت عملیاتهای فروش، دریافت و پرداخت، ارتباط با مشتری  و … در فروشگاه خود افزایش دهید.

نرم افزار فروش فروشگاهي فرادیس

استفاده از نرم افزار فروش فرادیس باعث چابک سازی فرآیند فروش ،بازاریابی و ارتباط با مشتری می شود.تولید نرم افزار های کسب و کارها با هدف چابک سازی فرایندهای سازمانی چشم انداز شرکت بهبد فرادیس می باشد.

نرم افزار فروش فروشگاهی فرادیس به همراه نرم افزار CRM فرادیس در سال ۱۳۸۸ تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند توسعه نرم افزار همچنان ادامه دارد.

نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
نرم افزار فروش فروشگاهی فرادیس (نرم افزار CRM فرادیس و سایر نرم افزارهای شرکت بهبد فرادیس) تحت وب می باشد و شما می توانید به صورت نامحدود از طریق مرورگرهای وب ( فایرفاکس، کروم، اینترنت اکسپرور و … ) و بدون نیاز به نصب نرم افزار و قفل سخت افزاری و بدون محدودیت جغرافیایی به مدیریت بهتر فروشگاهای  خود بپردازید.

سی دی نرم افزار فروش فروشگاهی فرادیس

نرم افزار فروش فروشگاهی فرادیس با داشتن آموزش و راهنما حرفه ای نرم افزار همچنین سیستم تیکتینگ پشتیبانی راحت و حرفه ای را دراختیار مشتریان خود قرار می دهد.

نرم افزار فروش فروشگاه تجهیزات پزشکی
نرم افزار فروش فروشگاه کامپیوتر و شبکه
نرم افزار فروش فروشگاه موبایل
نرم افزار فروش فروشگاه لوازم خانگی
نرم افزار فروش فروشگاه آرایشی، بهداشتی
نرم افزار فروش فروشگاه تجهیزات دام و طیور